')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

آنان میگویند پس از پایان محدودیتهای مرتبط با قرنطینه که افراد در جریان آن بسیار محدود شده بودند اکنون علاقه برای ایجاد تجربیات و جشنهای واقعا معنادار افزایش یافته چرا که اکنون تمرکز بر روی روابط ان

banner
جستجوگر پیشرفته



آنان میگویند پس از پایان محدودیتهای مرتبط با قرنطینه که افراد در جریان آن بسیار محدود شده بودند اکنون علاقه برای ایجاد تجربیات و جشنهای واقعا معنادار افزایش یافته چرا که اکنون تمرکز بر روی روابط انسانی دوباره برقرار شده و خلق لحظات فراموش نشدنی است. به این ترتیب، کاهش اخیر قیمت طلای دبی احتمالاً موجهایی در بازار فارکس ایجاد کرده است. نرخ بیکاری این کشور در سالهای اخیر پائین بوده است. 1 نرخ بیکاری در امارات شرایط بسیار ایده آلی دارد. 1 در حال حاضر اگر به دنبال ویزای دبی برای کار در امارات متحده عربی هستید، نرخ بیکاری در امارات 5 درصد می باشد. بازدیدکنندگان اطراف دریاچه اغلب پس از تماشای زیبایی های طبیعی این منطقه، احساس آرامش پیدا می کنند. در میان بیابان همچنان این سفر ادامه دارد و تا قبل از رسیدن به اردوگاه شبانه یک توقف دیگر برای تماشای غروب آفتاب صورت میگیرد. از آنجایی که شهر توریستی دبی، مراکز خرید فراوان و متنوعی دارد که شعبه بهترین برندهای دنیا را میتوانید در اکثرشان پیدا کنید؛ خرید، یکی از بخشهای جدانشدنی سفر به دبی است. این اولین پروژه بزرگ گردشگری امارات است و چندین مقصد گردشگری دبی در این مکان قرار دارد که مطمئناً میتوانید در ماه مارس به گشت و گذار بپردازید.ارزانترین زمان سفر به دبی، بازدید شما از نخل جمیرا را جذابتر میکند. ما برخی از این جاذبه ها و ویژگی ها را در مطالبی جداگانه برای شما عزیزان اماده کرده ایم تا با مطالعه آنها دبی را بیشتر بشناسید. همچنین همانطور که میدانید دبی دارای جاذبه های فوق جذاب بسیاری است که سالانه تعداد زیادی از بازدید کنندگان را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. این هتل لوکس 5 ستاره دارای ساحل شنی اختصاصی با چشم اندازی زیبا و فوق العاده از خلیج فارس می باشد، همچنین می توانید از ساحل شنی خصوصی بهره مند شوید.

برای رزرو آفر تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید. ۷: کابین های سلبریت پلاس یا جشن پلاس: این کابین ها معمولا به صورت پکیج ارائه میشن و هزینه رزرو اون ها ۴۷۰۰ درهم هست. همانطور که میدانید دبی، سرزمینی ست که طوفان های شن به طور مداوم در اون رخ می دن. این غول شگفت انگیز در عین بزرگی، از ایمنی بالایی برخوردارهست و به جرات می توان آن را ایمن ترین چرخ و فلک جهان دانست. از آن جایی که دبی به پایتخت خرید خاورمیانه معروف و مشهور است ، طبیعتا باید تعداد مراکز خرید در این شهر زیبا و مدرن زیاد باشد از مراکز خرید لوکس و گران گرفته تا اوت لت هایی که می توان در آن ها تخفیف های باور نکردنی گرفت ، علاوه بر مراکز خرید ، بازارهای محلی زیادی نیز در دبی وجود دارند ، مثل بازار پارچه ، بازار ادویه و بازار طلا که اختصاصی اند و همچنین بعضی بازارهایی که همه جور جنسی را با قیمت های خوب به فروش می رسانند و به جرات می توان گفت که یکی از تفریحات در دبی ، رفتن به مراکز خرید دبی و چرخیدن در این مراکز و دیدن ویترین های پر زرق و برق و جذاب است ، همین موضوع باعث شده که خرید در دبی به یکی از تفریحات و مراکز خرید دبی نیز به یکی از جاذبه های گردشگری دبی بدل شود.

گفته می شود که مسجد جمیرا یکی از زیباترین مساجد موجود در دبی است. در اینجا سعی خواهیم کرد تا با هم به مسجد جمیرا دبی سری بزنیم و با تاریخچه، اطلاعات مهندسی و معماری آن بیشتر آشنا شویم. در ادامه راجع به موزه آینده دبی بیشتر توضیح خواهیم داد. در ادامه ترمینالهای فرودگاه بین المللی دبی را به شما معرفی میکنیم. این فرودگاه پیشتر به این موضوع اشاره کرده بود که اسمارت گیتها به تکمیل پروسه بررسی اطلاعات مسافران سرعت بخشیدهاند، در ادامه اطلاعات کاملی در خصوص گیت های هوشمند خواهیم داد پس تا انتها با ما همراه باشید. در این مقاله از سایت دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا سرگرمی ها، تفریحات و هر آنچه در مرکز خرید برجمان وجود دارد را باهم بررسی کنیم. در این مکان ها امکان برگزاری جشن های بزرگ تر با ظرفیت ۴۰ مهمان وجود دارد. یکی دیگر از پنت هاوس های مجلل و لاکچری این هتل می توان به پنت هاوس پانوراما اشاره کرد، این پنت هاوس نمایی 360 درجه از غروب آفتاب و دریای خلیج فارس دارد، مساحت این پنت هاوس حدود 520 متر مربع است، و از امکانات پنت هاوس پانورما می توان به استخرخصوصی و تراس بزرگ آن، سالن غذاخوری 14 نفره، پیشخدمت شخصی به طور 24 ساعته، نشیمن، اتاق خواب های وسیع و باظرفیت حدود 6 نفر می باشد. اگر می خواهید از وسعت این پارک ایده بگیرید، خوب است بدانید مساحت آن بیش از 100000 متر مربع است. چشم دبی دارای 48 چرخ یا کپسول یا اتاقک است و هر اتاقک 30 مترمربع مساحت دارد و تماما با شیشه ساخته شده است. همچنین، این مرکز خرید دارای مناطق سبز بزرگی است که برای تفریح و استراحت از خرید، بسیار مناسب هستند. در اینجا طیف بزرگی از اجناس لوکس از برندهای دیزاینری مانند استلا مککارتنی، ژیوانشی و تادز گرفته تا برندهای اسپورت مانند آلدو، آدیداس و رنگلر با قیمت پایینتر از قیمت اصلیشان فروخته میشوند.

همانقدر که بالای سازه زیبا و دلفریب ست به همان اندازه پایین آن نیز چشم نواز و هیجان انگیز خواهد بود زیرا مانیتورهای LED بزرگی طراحی و تعبیه شدن که قابلیت نمایش فیلم و نمایش های نوری رو دارن. ۳: کابین خانوادگی پلاس: این کابین ها تمام شرایط کابین های خانوادگی رو دارن با این تفاوت که قیمت بلیط این کابین ها ۴۵۰ درهم هست و می توان به صورت رایگان یک نوشیدنی و یا میان وعده انتخاب کرده و میل کنید. به غیر از گالری ها، این موزه به همه اجازه می دهد تا یک تجربه عملی باستان شناسی داشته باشند. در این مکان افراد مجاز به نوشیدن، نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی هستن. ۶: کابین سلبریت کلوپ یا کابین جشن: این کابین ها خصوصی هستن و امکان برگزاری مهمانی و دورهمی های دوستانه در آنها وجود دارد. این اسکله نزدیک تریم دسترسی را به سمت ایستگاه مترو الغبیبه و یکی از ایستگاه های مربوط به خط سبز دارد. یکی از بینظیر ترین سازه های دبی را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم در سفر خود با مراجعه به آن بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید و خاطاتی فراموش نشدنی را برای خود به جای بگذارید. اشاره کرد البته شتر سواری را از یاد نبرید چون یکی از تفریحات پرطرفدار این منطقه است؛ در کنار همه این ها تماشای غروب خورشید در این ساحل زیبا لذتی وصف نشدنی دارد. مثلا چرخ و فلک لاس وگاس 168 متر، چرخ و فلک سنگاپور 16 متر، چرخ و فلک ستاره نانچانگ چین 160 متر و چرخ و فلک لندن 135 متر ارتفاع دارد.

رونالد دریک ، مدیرعامل این جاذبه فوق العاده و منحصر به فرد می گوید: چشم دبی با ارتفاع خود ، سنگاپور فلایر را تحت الشعاع قرار می دهد و ارتفاع آن تقریباً دو برابر چشم لندن است. البته که بسیاری از تفریحات لاکچری دبی قیمت های بالایی دارند، اما برخی از موارد را می توانید تجربه کنید. که بیشتر ورزش دوستان آن را تجربه می کنند. این مجموعه عظیم و بزرگ در سال 2010 بعنوان بهترین مرکز خرید در جهان شناخته شده می باشد. این مرکز خرید در جاده ساحلی جمیرا قرار گرفته است و در سال 2002 افتتاخ شد.این مرکز خرید دارای 140 فروشگاه است. مجموعه سرپوشیده IMG، اولین شهربازی دارای تم در شهر زیبای دبی است که از تفریحات هیجان انگیز گرفته تا سرو غذاهای لذیذ در آن فراهم شده است. این شهر بازی بزرگ در قلب شهر دبی واقع شده است و به عنوان یک پارک تفریحی معروف در منطقه خاورمیانه شناخته میشود. تمام کابین های چرخ و فلک به طور جداگانه به یک دستگاه ژنراتور برق اضطراری مجهز شدن و به دلیل گرمای طاقت فرسای منطقه درون هر کدام از کابین ها دو دستگاه تهویه هوا کار گذاشته شدن که یکی از اون ها برای مواقع اضطراری تعبیه شده است. ظرفیت هر کدام از این کابین ها ۴۰ نفر هست که در آن ها افراد مجاز به خوردن و آشامیدن نیستن. در زمان های قدیم مردم این ناحیه به صید مروارید مشغول بوده اند و موزه مروارید دبی نشانی از همان زمان ها دارد.

در واقع عین دبی 48 محفظه دارد که شما می توانید سوار آن ها شوید. به همین دلیل، در این بخش تصمیم گرفتیم آن دسته از مراکز خرید دبی را برای شما معرفی کنیم که نسبتا ارزانتر است و شاید بتوانید خرید بیشتری از آنها بکنید. شاید با شنیدن نام این موزه فکر کنید که محتویاتی که دارد فقط در مورد آینده هستند، اما باید بدانید که موزه آینده دبی جایی برای پیوند آینده و گذشته است و سبکهای هنری قدیمی بسیاری در آن به نمایش گذاشته میشوند. فرقی نمی کند جوان باشید یا پیر، کودک یا نوجوان، هر کسی که به دنیای فیلم و سریال علاقه دارد از هر لحظه بازدید از موزه تاریخ فیلم دبی لذت می برد. در همان طبقه، درباره کودکان و چگونگی تشویق آنها برای حل مشکلات آینده بشریت بحث می شود. جهت اطلاع از عجیب ترین واقعیت ها درباره دبی اینجا کلیک کنید. همانطور که گفته شد این ساختمان دارای 48 کابین محصور است و عجیب تر و خارق العاده ترین آن که برخی از آنها می توانند تا 40 مسافر را در خود جای دهند. تمامی این اتاقکها دارای تهویه هوا هستند. تمامی این اتاقکها دارای تهویه کننده هوا است و کفپوشی چوبی دارند. کاابین های این چرخ و فلک مجهز به کپسول های تهویه مطبوع هوشمند هستند که هرگونه نگرانی بابت فشار هوا و کمبود اکسیژن را از بین می برند. دبی شهری است که هر سال با ساخت سازه های مختف مرزهای تکنولوژی، معماری، خیال و تصور و خلاقیت را کنار می زند.

اما قیمت تور دبی در ماه های مختلف سال متفاوت است. شما میتونید با تور دبی وارد این کشور بشید واز این چرخ و فلک در کنار بقیه ی جاذبه های دبی دیدن کنید و لذت ببرید. این فرصتی نیست که همواره در اختیار شما باشد. مسجد جمیرا دبی را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای گردشگران دانست چرا که این مسجد علاوه بر جنبه تاریخی از نظر فرهنگی و مذهبی نیز برای مردم این شهر حائز اهمیت می باشد. ورود کودکان زیر ۳ سال رایگان می باشد. ساخت «چشم دوبی» در سال ۲۰۱۳ آغاز شده و در برآوردهای اولیه قرار بود تا سال ۲۰۱۵ تکمیل شود، اما به سال ۲۰۲۱ موکول شده است. قسمت جالب ماجرا اینجاست که اگر شما سوار این چرخ و فلک شوید، حدودا 48 دقیقه در این چرخ و فلک خواهید بود و می توانید در این 48 دقیقه نماهای مختلفی از شهر را تماشا کنید. شما می توانید تجربیات کابین خصوصی را برای جشن گرفتن مناسبت های خاص مانند مهمانی با دوستان رزرو کنید. ساعات کار این مجموعه از 10 صبح تا 10 شب و در روزهای آخر هفته نیز از ساعت 10 صبح تا 12 بامداد می باشد. اسکی دبی همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ شب باز است. کسانی که تجربه سوار شدن بر این سازه رو دارن اگر برای چندمین بار دوباره سوار شوند، باز هم دلهره آور و ترسناک خواهد بود.

با اینکه در دبی مراکز خرید زیادی وجود دارند اما اگر موفق نشدید در طول سفر خود همه خریدها رو انجام بدهید جای هیچ نگرانی وجود ندارد! علاوه بر این، امکانات انجام ورزشهای آبی متعدد در این ساحل برای علاقهمندان به هیجان و ماجراجویی در نظر گرفته شده است. ساحل جمیرا برای گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند و قصد تفریح و انجام ورزش های آبی را دارند مکان بسیار مناسبی است، از همین رو ساحل جمیرا هرساله در فصل تابستان میزبان ازدحام زیادی از توریست ها می باشد. هر کدام از کابین های آن ظرفیت ۴۰ نفر رو دارن که البته کابین های کوچک تر با ظرفیت کمتر نیز وجود دارن که در نهایت مجموعه ای بی نقص و با کیفیت را تشکیل می دهند. می باشند. عین دبی چرخ و فلکی است روی ابرها با چشم انداز نفسگیر و 360 درجه از شهر دیدنی دبی و نشانه های شهری دبی همچون مارینا دبی، پالم جمیرا، برج العرب، و برج خلیفه که در هنگام غروب افتاب بسیار تماشایی است.عین دبی به خاطر چشم انداز بی نظیر و امکانات فوق العاده خود یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی خواهد بود که همچون اهنربایی گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب خواهد کرد. این یعنی شما از این به بعد می توانید با سفر به دبی و خرید بلیط عین دبی تجربه دیدن نمای دبی از داخل کابین های بزرگترین چرخ و فلک دنیا را کسب کنید. بزرگترین چرخ و فلک دنیا در دبی بعد از حدود 6 سال در تاریخ 29 مهر 1400 به بهره برداری رسید. این مکان بزرگترین مرکز خرید اجناس چینی خارج از چین است و در سال ۲۰۰۷ در دبی اجاره ماشین در دبی افتتاح شد. مرکز خرید برجمان دبی یکی از این مکانها بهحساب میآید. برای اینکه به مرکز خرید برجمان دبی بروید چند راهکار وجود دارد.

سعی کنید در ساعات میانی ده صبح الی ده شب به این مرکز خرید بروید چرا که بعد از آن با تعطیل شدن و بسته بودن برجمان مواجه خواهید شد. سپس از این ایستگاه به سمت ایستگاه دیره اولد سوک آبرا (Deira Old Souk Abra Station) پیاده بروید. به گزارش موبوایران، چرخ و فلک چشم دبی با عنوان بی سابقه در دنیای مهندسی، چه از لحاظ پروسه و چه ابعاد مورد ستایش قرار گرفته است. یکی از جذابترین نکاتی که راجع به این چرخ و فلک وجود دارد، آن است که بازدیدکنندگان سوار بر این چرخ و فلک بی نظیر می توانند منظره چشمگیر شهر را با دیدنی های معروف مانند برج العرب ، نخل جمیرا و برج خلیفه مشاهده کنند! چشم اندازهای پانوراما از شهر شما را به دیدن مکان های گردشگری دعوت می کنند و نویدبخش یک تجربه 360 درجه بی نظیر هستند. بچه های شما می توانند پرواز با هواپیما، رانندگی ماشین و نجات یک ساختمان را بیاموزند. این سینما یکی از بزرگترین سینماهای ۴ بعدی می باشد. کارگزاران طلا با بهره بردن از ویژگی منطقه زمانی دبی، از ۶ صبح تا ۱۱ شب باز هستند و یکی از معدود بازارهای مبادلاتی جهان است که می تواند همه مناطق زمانی از استرالیا تا سواحل غربی ایالات متحده را پوشش دهد.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 3362


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [دوشنبه 17 مهر 1402 ] [ 20:07]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
نکات مهم قبل از خرید ملحفه تاریخ : یکشنبه 05 فروردین 1403
از کنترل های Hunter برای برنامه ریزی مناسب آبیاری استفاده کنید. تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402
همه چیز درباره بیماری پروستات و علائم آن تاریخ : چهارشنبه 09 اسفند 1402
ورژن آکوستیک آهنگ جدید نوان به نام «عجب بارونیه» تاریخ : جمعه 27 بهمن 1402
کپسول اسپرم سمناکس تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1402
ساخت فروشگاه سخت افزار (صفر تا 100) تاریخ : پنجشنبه 05 بهمن 1402
آموزش هارکراتین در ایران صورت تاریخ : یکشنبه 17 دی 1402
موزیک ویدیو جدید بابک جهانبخش به نام «عاشقتم که» تاریخ : شنبه 16 دی 1402
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 73
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 125
باردید دیروز باردید دیروز : 142
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 125
بازدید ماه بازدید ماه : 4,199
بازدید سال بازدید سال : 20,923
بازدید کلی بازدید کلی : 56,337

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.118.1.158
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir